- Having a summer skin -

Saturday, August 26, 2006

3009

Als u ook maar een beetje in de buurt van Deinze woont of aldaar vertoeft op 30 september, dan moet u zeker naar 3009 gaan. In 'navolging' van Tom Barmans concerten voor verdraagzaamheid de dag erna organiseren broer en diens maat ook een gratis concert in het Kaandelpark, mèt een affiche om U tegen te zeggen. Waarlijk een schitterend initiatief. Niet alleen omdat alles valt of staat met de mede – en samenwerking van de talloze goede zielen die zich inzetten voor iets waar zij in geloven, maar ook omdat de optredens een vuist zijn tegen de toenemende verzuring in ons aller landje.

Om het met hun woorden te zeggen:
“Met een simpel feest van muziek willen we de complexiteit van het leven vieren. We zijn er immers van overtuigd dat onze maatschappij nog niet zo rot is als sommigen denken en geloven in de kracht die deze positieve boodschap in zich draagt.”
En indeed, ook ik geloof in de verzachtende en soms zelf zalvende werking van muziek. Want overal ter wereld is muziek toch iets dat mensen bindt, dat mensen een gevoel van samenhorigheid geeft en dat de neuzen in dezelfde richting kan doen opdraaien. Go go 3009 dus.

Ook medebloggers zijn goed vertegenwoordigd: de hele santenboetiek wordt gepresenteerd door Henk Ryckaert, en ook Bulls on Parade-zanger Tomadde zal u in real life kunnen aanschouwen ende bewonderen.

Daar het fantastisch zou zijn als er meer dan de gebruikelijke Kaandelconcert-gangers aanwezig zouden zijn, en het voor zowel organisatoren, artiesten als vrijwilligers altijd leuk is om voor een groot publiek te werken, wil ik iedereen bij deze oproepen om op 30 september massaal af te zakken naar Deinze city downtown. En nodig uw ongetwijfeld vele vrienden uit. Voor een volledige affiche (waarin ook het opkomend talent uit Deinze goed vertegenwoordigd is – alsook ex-medeleiders: leve Attic ! En mede-ex-orkest-genoten: leve Souldust!): neem een kijkje op http://www.3009.be/. En druk een affiche af, en plak die goed tegen uw raam. Maar bovenal: Zeg het door, zeg het door...

En als u toch op de site bent, dan kan u ook het charter ondertekenen.

4 Comments:

Blogger ishku said...

Ik zal gelijk nie anders kunnen zeker?

DEINZE LEEFT!699!! *AAH*

12:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ik ken de bands niet (enkel Madensuyu van naam) maar voor dergelijke initiatieven ben ik natuurlijk altijd te vinden. Ik zou zeggen: help het mij onthouden! Maar jij bent dan waarschijnlijk het land uit..? Toch: help het mij onthouden, stuur me nog eens een mailtje ofzo. Ik wil wel een efforke doen ;-).

6:51 PM

 
Blogger pironik said...

tiens, heeft deinze nog andere parken dan de brielmeersen? ha remember de beverratten 8-)

11:46 AM

 
Blogger pironik said...

u krijgt em.

http://pironik.blogspot.com/2006/08/k.html

9:55 PM

 

Post a Comment

<< Home