- Having a summer skin -

Wednesday, July 05, 2006

mijn oververhit brein

Ik plak en mn hoofd doet een beetje pijn en ik heb helegans geen goesting meer om nog weg te gaan vanavond. Leve post-examendagen. t Was nochtans koel en cool aan de Leie vanmiddag. En eigenlijk is de 'Leie' de schoonste Belgische rivierennaam. De Dommel valt ook best wel nog mee. Kent ge hèm nog, zo? En de Our dat doet mij denken aan... inderdeed. En van de kleine of grote Nete krijg ik jeuk in mijn haar.
Hé, het regent.
Paraplu's toeklappen en liters water over je gezicht krijgen.
Zoiets doet een mens goed.

2 Comments:

Blogger DVLMN said...

Nou, een frisse duik in 't openluchtzwembad doet ook velerlei foute gedachten van me af glijden. En 't leuke van al is, ik kan 't openluchtzwembad legaal induiken als "de meute" er uit moet. Juij!!!!
Neh, nu ga ik me op m'n bed gooien onder m'n openstaande raam en dan word ik om half vijf vakkundig wakkergefloten door het gevogelte op 't dak. Slaap ze K.

12:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Lang leve de Leie!

9:06 AM

 

Post a Comment

<< Home