- Having a summer skin -

Monday, July 24, 2006

Vamos a la playa, wo oh oh oh

Het kamp is voorbij, week twee van mijn Spaanse taal-cursus is aangebroken. Als alles goed gaat leg ik zaterdag een goed examen af, waarna ik de maandagavond naar de Sloveense Julische Alpen vertrek. Een reisje dat vanavond nog zo goed als helemaal gepland dient te worden. Dat alles maakt dat ik vanaf 9 juli (de dag dat ik mijn punten kreeg) tot 9 augustus slechts drie dagen thuis vertoefde/zal vertoefd hebben. En dan in september naar Murcia, op Erasmus voor zes maanden. Aloha, les vacances! Dit alles om te zeggen dat het hier een beetje kalm zal zijn. *wuift nog eens naar iedereen en trekt weer de zon in* (ware het niet dat die zon door een raam op de derde verdieping in een lokaal zonder airco loodzwaar valt).

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Een schoon leven, die Qahwa!

5:32 PM

 
Blogger DVLMN said...

nou nou, geniet er van K. en de fanbase ziet al uit naar de tonnen reisverhalen eens je terug bent en zin hebt iets te schrijven

11:53 AM

 
Blogger Bar said...

Disfruta!

5:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Succes met je Spaans en véél plezier met al je uitstapjes! Ikzelf ben net terug maar heb het de komende weken even druk als jou... dus zullen we het lang zonder elkaar moeten stellen. Maar ik hou je via mail wel op de hoogte ;-). Hopelijk zie ik je nog voordat je naar Spanje vertrekt! Maar anders kom ik zéker en vast daar eens langs !!!

9:55 PM

 

Post a Comment

<< Home