- Having a summer skin -

Thursday, September 07, 2006

Stok gevangen

Een eeuwigheid geleden reeds, kreeg ik van Sph een stok toegeworpen die ik als een braaf edoch beetje mank beestje ben gaan oppikken. Een stokje met indringende levensvragen.

1. Wanneer heb je het laatst aan je vinger geroken?
Tien minuten geleden. Er lag iets wits en bevroren in de frigo en ik wou weten wat het was.
Yohurt.
2. Wanneer heb je het laatst een sms gekregen van een mooie vrouw/man die niet je lief is
Gisteren nog, leve de Pool uit Slovenië die in Groningen zit . En die – oja- op Brad Pitt lijkt.
3. Wie heb je het laatst in zijn/haar nakie gezien?
Spijtig genoeg geen spannende antwoorden, het was Eva – ofte mijn reisgenote in Slovenië. Dit als resultante van een slechtsluitende douche en ook maar 1 pulle shampoo met zijn vieren mee te doen. (Vlaams-Brabanders, Antwerpenaars, Limburgers: een bus (?) shampoo...)
4. Wanneer heb je het laatst naar www.zendmast.be gesurft?
Daarnet, om te kijken of ik er al was geweest en dan ook kon zeggen hoe lang het geleden was.
Eigenlijk stom.
5. Wat is het laatste liedje dat je meegehumd hebt?
Annie’s Song van John Denver – en het was niet hummen, maar een octaaf hoger ‘zingen’. Ik ben te hopeloos romantisch, en ik moest afwassen.
6. Wie heb je het liefst op je boterham: Bert of Ernie, en waarom?
Pak maar Bert, Ernie is mij iets te oranje om nog met smaak van een boterham te kunnen genieten. Roze pannekoeken smaken ook niet. En Bert is geel en dat geel lijkt een beetje op Santanesmeerkaas.

En ik geef door aaan... Pierredc!

2 Comments:

Blogger pierre du coin said...

Stokje goed opgevangen en heb er meteen mijn tanden eens ingezet.

10:55 AM

 
Blogger Valerie said...

Brad Pitt?
Goh niet echt mijn ding precies...:)
Hoe zit dat juist met die stokjes: er zijn vragen, je moet ze beantwoorden en dan doorgeven aan iemand anders? of...?

1:16 PM

 

Post a Comment

<< Home