- Having a summer skin -

Sunday, June 18, 2006

3/6! Ik zit aan den helft woeehoeew

't Valt mij altijd op bij het openen van msn gedurende de examens: iedereen vindt het verschrikkelijk leuk om naamsgewijs aan de andere mede te delen hoeveel examens hij al gedaan heeft en hoeveel er nog komen moeten.
En eventueel ook nog hoeveel er gelukt zijn en hoeveel men er denkt opnieuw te doen.
Het is lijk of dat ze tegen elkaar opbieden. Wadde, gij maar vijf examens? Kijkt keer bij mij jonk, ik heb er verdomme 14! (8/14! 6/12! 4/5!)
Wat soms ook resulteert in gans uitgebreide namen als ‘5/7 gedaan, 4/5 verwacht, 5/7 gehoopt’. Al dan niet voorzien van een bijkomende uitleg ‘ik zit aan de helft, woehoe!’. (jaja, 6/12 dat is den helft, 3/6 dat ook, we zijn niet dom..). Of 'bijna klaar'. Of: ‘4/6 – liggend in het zwembad en genietend van de zon.’ (Unk? Moet dat dan niet leren..)
Wat is daar nu eigenlijk wijs aan zeg?

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik kan mij daar ook enorm aan ergeren, 't is toch ongelofelijk soms hé...

't Ambetantigste vind ik wel wanneer je ineens "Gedaan!" of "Vakantie!" ziet verschijnen. Yuck!

8:21 PM

 
Blogger ¨*+ m00nfl0wer +*¨ said...

Ik ben 33/99 woeehoeeew :p

11:33 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Unk!
Moet jij niet leren in de plaats van op msn te zitten en al?

Niet tegen staande dat ik uw ergernis volledig begrijp ;)
Het heeft een te hoog "hey look at me" gehalte hé. Ik kaan door ook helemaal niet tegen. Mijn innerlijk duiveltje wil dan meteen al die mensen uitnodigen in een groeps-chat om gewoon de volgende woorden te zeggen: En dan? Gelukkig vertelt het engeltje om men schouder me dan om me in te houden en iedereen gewoon te laten doen.
Zo help ik dus ook wat mee aan de nakende wereldvrede.

12:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Of berichten als 'zoeteke ik hou zoveel van jou en ik wil je nooit meer kwijt' of 'het spijt me schat ik zal je nooit meer bedriegen' etc. Alsof de hele wereld moet weten wat er in je hoofd en hart omgaat.
Daarom ben ik resoluut tegen nicks met een persoonlijke boodschap. Bij mij staat er ten hoogste "aan't werk" zodat de mensen weten dat ze mij niet moeten lastigvallen. En dan natuurlijk altijd mijn liedjesquote - grappig dat mensen daar altijd een betekenis in gaan zoeken terwijl dat daar gewoon staat omdat het een mooie quote is. Zo dacht heel m'n msn-lijst opeens dat het af was met m'n lief... terwijl ik "All of my life where have you been, I wonder if I'll ever see you again" gewoon een prachtig zinnetje vind.
Zodus: ik begrijp jouw frustratie volkomen ;-)

11:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

smaken verschillen...

2:40 PM

 
Blogger freaq said...

En dan ten tijde van die bomaanslagen in Madrid, dan moest iedereen plots een x vooraan zijn nick (sorry Nick :p) zetten, 'als steunbetuiging aan de familieleden van de slachtoffers'. Alsof ze daar in Madrid beseffen dat er hier in België aan hun scherm zitten met een x-ke voor hun msn-naam.

Onnozelaars!

12:48 PM

 
Blogger woudmist said...

of mensen die een rebus van hun nick maken, hoofdbrekend!!!
of die nieuwe woorden uitvinden of woorden veranderen. Iets in de zin van: "euhmzzzz" of "kuzzz" of dergelijke dingen meer(waarom?!)

ik probeer die msn-soap al langer te vermijden

Liefs voor k, van k natuurlijk

4:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

BREEZAAAAAAAAAAAAH

9:10 PM

 

Post a Comment

<< Home