- Having a summer skin -

Tuesday, May 02, 2006

Tandzeer!

Het moest er eens van komen. Na jaren tandartsenloos door het leven gegaan geweest te zijn (olé, leve de taalkoeien!) krijg ik mijn kaken amper van elkaar. Iedere keer als ik iets achter mijn kiezen wil steken (baha! de woordspeling!) krijg ik hevige pijnen en bloedfluimen in de mond. Olé maal twee. Mijn hart boenkt voor dood in mijn rechteroor.
Nadere inspectie: twee stukjes tandvlees die boven mn achterste kiezen liggen, en daaronder ziet het zwart. Zwàrt jongens. En ik poets nochtans goed mijn tanden. En nochtans had ik dit weekend nog geen pijn. En gisteren ook niet. Maar sinds vanmiddag vergaat mijn wereld.
Aangezien ik een stoere treze ben, besloot ik dan maar om te wachten tot dit weekend om naar Deinze-tandarts te gaan. (Randopmerking: als die vent boven je hangt vraag je toch af hoe het komt dat iemand die de goede boodschap zou moeten verkondigen 'voor een goede asem moet ge veel poetsen, en flossen!' zo'n verschrikkelijke stinkende adem kan hebben.)
Ik denk dat ik dood ga zijn als ik zo lang wacht. Helaas vind ik nergens op tinternet een goede tandarts in Leuven city. Dus bij deze een noodoproep/kreet: IK WIL EEN TANDAAAAAARTS. Leuvenmensen die deze blog zouden frequenteren, help mij!

Aush, it hurts..

En ik ben schui van spuiten, boren en tandgatopvullingen enal..

En ik ga een enorme rekening hebben omdat ik zo lang gewacht heb.

En ik ga dat zelf mogen betalen omdat het mijn eigen schuld is.

En ik heb geen dafalgan op kot.

En de apotheken zijn al gesloten.

En ik moet sebiet nog weg.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mail naar mij en ik zal je doorsturen naar een paar studentinnenvriendinnen in leuven. die zullen wel helpen.
vinnie@vinniemusic.com

9:41 PM

 
Blogger K. said...

k ben ondertussen via gouden gids al een tegengekomen en geweest. Oeh ah. Toch merci

1:03 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Oh jeetje dutske. Hopelijk is de zeer gauw over!! Dat je dit weekend paraat bent voor Dadarock bijvoorbeeld ;-).

1:47 PM

 

Post a Comment

<< Home