- Having a summer skin -

Tuesday, April 04, 2006

Ze zeggen...

...dat slechts 1 op de twintig mensen zijn rechterarm boven de linkerarm kruist bij het armen-kruisen. (I do , I do! En ik heb (zie afbeelding) mijn gelijke gevonden...)

...dat als je rechtshandig bent, je je sjakos ook rechts draagt. (I do not)

...dat het fysiek onmogelijk is om aan je elleboog te likken.

...dat je pupillen verwijden als je iemand graag hebt. (Schijnt te kloppen. Is bij ishku klaarblijkelijk anders.)

...dat uw hoofd scheef houden op een sollicitatie / examen u steevast méér kans op werk / punten oplevert. ( Hmm )

...dat je om je eigen adem te ruiken, je met het achterste van je tong over je pols moet gaan en dan rieken. (Niet aan te raden)

...dat het lokken-in-je-haren-draaien de ultieme verleidingstruk is. (En dat zal ik nog eens moeten uittesten...)

2 Comments:

Blogger ishku said...

Ik zou niet weten hoe ik mijn linkerarm boven mijn rechterarm moet leggen. Volgens mij is de rechterarm bovenaan wel degelijk de normale gang van zaken.

EN IK HOU NIET VAN KINDERS DIE IN HUN BROEKEN ZITTEN, YA HEAR!?

9:50 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Als je met het achterste van je tong aan je pols lekt, zal je niet alleen je adem rieken, maar ook je maaginhoud op je pols zien verschijnen, me dunkt.

8:01 AM

 

Post a Comment

<< Home