- Having a summer skin -

Sunday, April 23, 2006

Parabel einer tattoo

Marina zegt:
X heeft een tattoo
Sentimentale zegt:
och joh!
Sentimentale zegt:
wa voor iets
Marina zegt:
een vogeltje
Marina zegt:
ha
Marina zegt:
ma wel een tekenigske
Marina zegt:
zo'n kindertekeningske precies
Sentimentale zegt:
en wa is de betekenis
Marina zegt:
geen idee
Marina zegt:
ma k vind lelijk
Sentimentale zegt:
kon hij zijn kindertijd moeilijk loslaten?
Sentimentale zegt:
denkt hij er nog elke dag aan?
Sentimentale zegt:
voordat hij zichzelf in slaap huilt
Sentimentale zegt:
ma mss betekent het wel iets? echt?
Marina zegt:
voordat hij zijn moeder heeft geroepen voor eeen slaapliedje
Marina zegt:
een warme tas melk met honing gedronken.
Marina zegt:
zijn antidepressiva ingenomen
Marina zegt:
Alvorens hij zijn nachtlampje uitknipt
Marina zegt:
wat ziet hij dan?
Marina zegt:
Hoe zware zwarte Juul en lange lome jan zijn rugzakje af zijn rug trokken, en het met een krachtige zwaai in het midden van de vuilbak kegelden?
Marina zegt:
Ziet hij nog steeds hoe Joke met de vlechten stiekem in haar vuistje lachtte en 'loezer' riep?
Sentimentale zegt:
haha
Marina zegt:
Beleeft hij het steeds opnieuw? Dat gehoonlach en gespot met het angstige vogeltje?
Marina zegt:
wou hij het vogeltje dood?
Marina zegt:
Of was het een daad van identificatie?
Sentimentale zegt:
oooooh oh!
Marina zegt:
Thaha
Marina zegt:
k zal't es moeten vragen
Sentimentale zegt:
hihi
Sentimentale zegt:
ja
Sentimentale zegt:
en dan zegt hij
Sentimentale zegt:
M.! je hebt mij doorgrond! dat is de essentie van mijn wezen!
Marina zegt:
marrrrrrrrry me
Marina zegt:
trouw met mij en schenk mij een nageslacht!
Sentimentale zegt:
Laten we ons voortplanten! Right here! Right now!
Marina zegt:
Ik richt als dank een altaartje op voor u, waarrond noveenlampjes en kaarsjes zullen branden, tot welzijn van u en van heel uw kroostrijk nageslacht!
Marina zegt:
Oh X, dat is precies wat ik wil! Wees gegroet en vol van genade. Weest altijd bij mij, zegen mij boven alle andere vrouwen, en zegen de vrucht van mijn lichaam!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home