- Having a summer skin -

Thursday, March 30, 2006

Virtuele alter ego's...

We zaten met ons vijven in La Paz een koffie te drinken. "eey keb under emailadressn noh nodeh", zei ik hen. Ik moest hen immers nog mailen met de uitnodiging voor mn kotfeestje. Jan pakte een bierkaartje en liet het rondgaan. Ik kreeg het terug. Ik was blij.
Thuisgekomen wou ik ze alras opslaan in mn adressenboek. Aber helaas!

Wie was The rikki rockchick? Anreopmoes? Teddy Tender touch? Oe Jee... Of hoe een mens door zijn e-mailadres te creëren uiting geeft aan het verlangen een subliem alter ego te bezitten.. maar enkel een 'hahaha' mijnentwege uitlokt :).

Nu, door in gedachten de baan van het bierkaartje na te gaan weet ik wel weder wie wie is. Thaha! Teddy tender touch! Haha!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home