- Having a summer skin -

Tuesday, May 09, 2006

Lijstjes

To do:
- De mooie jongen die iedere dag voorbij mijn raam loopt en mij telkenmale zijn mooiste glimlach schenkt eens durven aanspreken (Ja jij, warhoofdige blonde god - ongeveer 23 jaar - u heeft een fantastisch mooie en innemende glimlach!)
- Iemand zoeken die volgend jaar voor een half jaar mijn mooi, goedkoop en centraal gelegen kot wil overnemen
- Cookies en ferero rocher - ijscrème uittesten (en proberen minder te betalen voor al die ijscrème dan vorige week - slechts tien-euro-budget!)
- Digitale foto's laten uitprinten
- Versche en frisruikende bloemen kopen - hyacinten en paaslelies en alles wat maar naar lente riekt
- Literatuurstudie voor thesis beginnen (dringend, prioritair!)
- Cursussen onderlijnen en blokken
- Trektocht van deze zomer plannen
- Spaans leren
- Lay-out en kleuren van deze blog aanpassen aan het groen van buiten.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

puntje twee gebruiken om puntje een te verwezelijken!

9:08 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ik dacht puntje één om puntje twee te verwezelijken: wie wil er nu niet op een kot waar dagelijks een knappe blonde god passeert? ;-)

12:43 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ik.

2:01 PM

 
Anonymous Anonymous said...

En ook:
Laatste puntje eerst.

9:27 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ahh, geluisterd naar hooch zie ik!
K. summer version, melikes

3:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

to do lijstje 2:
- nen zak zuurkes kopen voor de broer om de rest van de zuurbollen te krijgen

5:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ik krijg spontaan ook zin om vanalles en nog wat te gaan doen. De lente is duidelijk helemaal doorgebroken. Dat het maar snel en keihard zomer wordt.

7:43 PM

 

Post a Comment

<< Home