- Having a summer skin -

Saturday, March 18, 2006

Bomma's eten graag paarden!

Ik had J. in geen tijden meer gezien! Was dus hoog tijd om nog eens samen af te spreken. Op de laatste moment dan maar beslist om een optredentje te gaan bezien. In Lovendegem. Niet dat ik erg veel nieuws onder de zon verwachtte, beetje gitaren en drum en een schreeuwerig pubertje vanvoor... en voor het overgrote deel klopte dat ook. Maar meer dan een eervolle vermelding gaat toch naar (vincent) aka vincenttussenhaakjes! Feel-happy muziek noemen ze zoiets. Eindelijk eens iets niet-alledaags, met een werkelijk fan-tás-tische blazerssectie. En in het Nederlands. En niet ingewikkeld (bekijk die teksten! Ahaha!). Ik ben vóór! Definitely vóór! En als u er nog van zal horen, ik was de eerste die erover schreef.. .

(Enja, ik ben ook wel een beetje vóór Rien-met-de-gitaar... )

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oeh yeah, (vincent) is zoooo super! Lang leve de blazerssectie! En Rien-met-de-gitaar voor de liefhebbers. En Martijn-met-de-trombone voor andere liefhebbers ;).

6:14 PM

 

Post a Comment

<< Home